Istoria RAS in cuvinte si imagini

Istoria Aeroportului Alexandru Podgoreanu, Tuzla - in CUVINTE

O istorie de peste jumatate de secol este construita prin pasiunea pentru aviatie a celor care au activat pe aerodromul Tuzla.
REGIONAL AIR SERVICES duce mai departe valorile unei institutii de prestigiu, care a marcat destinele aviatiei romanesti: statia Aviasan, devenita, ulterior, Aerobaza Tuzla.
Din respect pentru cei care au activat in acei ani pe aerodromul din Tuzla, va ne reamintim istoria aeroportului dinainte de preluarea sa de catre REGIONAL AIR SERVICES.


1958

Prima statie Aviasan

1962

Podgoreanu Alexandru

1966

Aviasan obtine statut independent
Aerobaza Aviasan dezafectata

1967

Unitatea se muta la Tuzla

1968

Se innoieste flota de zbor

1970

Primele misiuni de zbor agricol

1971

Apare primul SuperAero-45

1972

Primul elicopter Allouette-III

1974

Se infiinteaza Aerobaza Tuzla
Are loc un accident la Topraisar

1975

Podgoreanu Alexandru este numit comandant de aerobaza
Cristescu C. si Ene G.
Accident cu un avion AN2 (YR-ANE)

1976

Lupu A. este numit comandant
Accident cu avionul AN2 (YR-ANF)
Elicopterul Allouette III YR-ELG se prabuseste

1981

Avionul AN2 inmatriculat YR-PVJ loveste solul

1982

Aviasan se desfiinteaza

1999

Aerodromul este preluat de REGIONAL AIR SERVICES

2015

Decizie definitiva a Instantei impotriva acuzatiilor calomniatoare aduse Aeroportului Tuzla

2016

Aeroportul Alexandru Podgoreanu Tuzla este clasat pe locul 2 national
Iulie 2016

2017

Jubileu - Aeroportul aniverseaza 50 de ani de la primul zbor
Centenar Tudor Greceanu

La Tuzla, sarbatorim "Ziua REGIONAL AIR SERVICES" in saptamana cu 17 decembrie.

Pentru a nu uita de unde am plecat si unde am ajuns.

Istoria Aeroportului Tuzla - in IMAGINI

inainte de 1999

2005 - 2009

2010 - 2012

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Newsletter
  • Links
  • Evenimente
  • Contact
  • Copyright