Publicitate aeriana

este o forma persuasiva de publicitate OOH. Este
- o alternativa la publicitatea clasica, dar si
- o forma de promovare complementara pentru mixul de marketing

Tractarea de bannere publicitare cu avionul este cel mai eficient mijloc de promovare aeriana.

Audiente

Din datele disponibile, pe litoral ajung anual în jur de 1,3-1,4 milioane de turiști, iar majoritatea celor 1,2 milioane de bugetari care primesc tichete de vacanță vor să ajungă, de asemenea, pe litoral (https://ivisit.ro/voucherele-vor-aduce-un-plus-de-peste-300-000-de-turisti-pe-litoral-anul-viitor/)

Beneficii publicitate aeriana:
- reach mare
- impact vizual si memorabilitate
- rezultate imediate reflectate in cresterea vanzarilor
- targetare (geografica, demografica, psihografica, pe ore, pe zile)
- cost – effective - costurile sunt mai mici decat ale campaniilor clasice!
- inovatie intr-un mediu in care mesajul nu concureaza cu alte mesaje publicitare

Tipuri de campanii:

- Campanie de brand awareness

- Campanie de crestere a vanzarilor

- Campanie de lansare

- Evenimente corporate, concerte etc

- Evenimente personale

Politica de discount: se pot acorda discounturi pentru volum, pentru plata in avans, pentru zbor in afara sezonului sau prima de bun venit.
Durata tur complet de litoral: aprox 2 ore

Durata zborului se poate fractiona astfel:
- 1 ora
- 30 de minute

Traseu tur complet litoral: TUZLA – COSTINESTI - 23 AUGUST - OLIMP - NEPTUN - JUPITER - CAP AURORA - VENUS - SATURN – MANGALIA – 2 MAI, VAMA VECHE (trecere peste oras, intoarcere pe plaja pana la TUZLA), EFORIE SUD - EFORIE NORD - AGIGEA - LAZU – CONSTANTA – MAMAIA SAT, MAMAIA NORD, NAVODARI – cu retur pe oras

Media planning

CONTRACTAREA se face cu minimum 7 zile inaintea inceperii campaniei.
PLANIFICAREA la zbor se face conform principiului "primului venit" – in functie se spatiile ramase libere in planificare.
Aeroportul GARANTEAZA EXCLUSIVITATEA pe tipul de produs / serviciu promovat de fiecare dintre clientii sai.
Aeroportul isi rezerva dreptul de a majora discountul in functie de mediaplanning. Vor beneficia de un discount suplimentar:
» Zborurile contractate cel mai devreme
» Zborurile contractate in afara sezonului
» Zborurile in afara intervalelor de maxima audienta.

Contractarea

se poate face astfel:
» cu plata / ora de zbor
» cu plata / tur de litoral (calculat la timpul mediu al unei curse).
In cazul platii /ora de zbor, la sfarsitul campaniei se emite o factura suplimentara pentru diferenta de timp.
Indiferent de client, plata se garanteaza INTEGRAL cu bilet la ordin.

Tipuri de banner:
In functie de durata campaniei:
- de unica folosinta (pentru 1 zbor)
- de rezistenta medie (pentru 3 – 10 ore)
- de rezistenta mare (pentru numar nelimitat de tractari)

Macheta bannerului
- The bigger, the better!
- Keep it simple!
- High contrast & bright colors!

Fisa tehnica a bannerului
PRODUS: steag tractat de avion
DIMENSIUNE: 10 x 3 m
IMPRIMARE: o fata, culori vii
DIRECTIA DE TRACTARE: steagul se deplaseaza numai spre stanga
FINISARI:
» in stanga - buzunar de 6 cm prin care se va introduce o teava de diametru 4 cm
» in dreapta - plasa (ideal PK 98, dar si PK 5) sau alt material textil rezistent cu gauri (perdea), neimprimat, de 1,5 m lungime
» sus / jos - tiv dublu cusut

OBSERVATIE!!! Toate cusaturile (imbinarile) se vor face in sensul de zbor
GREUTATEA OPTIMA: 6-7 kg
OBSERVATIE: Daca greutatea e mai mare, bannerul poate fi refuzat.
MATERIAL RECOMANDAT pentru steagurile folosite in campanii de peste 4-5 tractari: Nylon Ripstop F111
TOATE tipurile de banner trebuie sa respecte cerintele referitoare la dimensiune, finisari si greutate.
Singurele diferente acceptate sunt:
» Materialul folosit (care confera rezistenta) – care, in cazul bannerelor de rezistenta medie sau de unica folosinta poate fi un inlocuitor
» Imprimarea: in cazul bannerelor de unica folosinta este acceptata imprimarea cu spray colorat

Receptia bannerului
Bannerul trebuie livrat cu cel putin 3 zile inainte de inceperea campaniei si insotit de un proces verbal de predare-primire. Clientul va primi in termen de 3 zile un AVIZ DE CONFORMITATE din partea Departamentului Tehnic al Regional Air Services.
In cazul in care bannerul nu respecta specificatiile tehnice:
» furnizorul are dreptul sa refuze tractarea, fara restituirea costurilor aferente campaniei
» clientul poate reface bannerul in termen de 7 zile, cu reprogramarea tractarilor pierdute in intervalele ramase disponibile in planificare, fara modificarea costurilor campaniei.

Garantia calitatii
Regional Air Services Aeroport Tuzla este singurul furnizor de pe litoral care poate onora serviciile de tractare de bannere in conditii legale si de securitate. RAS Tuzla garanteaza calitatea serviciilor oferite si respectarea parametrilor impusi pentru serviciul de publicitate aeriana.
Cursele care nu pot fi efectuate din cauza conditiilor meteorologice sau a unor restrictii de zbor impuse de autoritati (AACR, aviatia militara etc.) vor fi reprogramate impreuna si cu acordul Clientului in cele mai bune intervale libere (cele pe care in mod obisnuit se ofera discountul cel mai mic) fiind taxate cu pretul agreat initial.
Serviciul de publicitate aeriana este controlat de departamentele: turn de control, dispecerat, calitate si comercial. Departamentul comercial emite rapoarte periodice privind activitatea de zbor publicitar, in care specifica: tipul si inmatricularea aeronavei, numele pilotului, ora pornirii motorului, ora de decolare & aterizare, ruta si alte observatii.

PORTOFOLIU • BINGO • ALKA / NUTLINE • BECKS • BRD • ADEVARUL HOLDING • I Link • CATENA • HERBAL ESSENCES • GLONT • ENTRAN • ALGIDA • ASTRA ASIGURARI • PRIVACY

 

 

Contact:

Comercial
Cristina Mitchievici:
cristina.mitchievici[a]regional-air.ro
Tel/ Fax.: +40 375 390 390 / +4 0241 733 450
Mobil: 0754 070 551

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Newsletter
  • Links
  • Evenimente
  • Contact
  • Copyright