Certificat medical clasa a 2-a INMAS sau Aeromed Clinic (021 231 00 39)
Varsta minima: 16 ani - inainte de primul zbor in simpla comanda (pentru PPL)
Parcurgerea unui test de aptitudini
Romania, Estul Europei - tara EASA si membra a Uniunii Europene
Pentru cursanti din alta tara UE, nu este nevoie de viza. Cursantii din SUA trebuie sa se adreseze ambasadei pentru viza si Regional Air School – pentru scrisoare de invitatie.
Locatii: Bucuresti si Tuzla - pe tarmul Marii Negre, la 25 km la sud de Constanta
PPL = nivelul elementar al licentei de pilot.
PPL: permite inchirierea unei aeronave sau pilotarea propriului avion.
Varsta: cel putin 17 ani - la data obtinerii licentei (cursurile pot incepe mai devreme).
Pregatirea teoretica implica: legislatie aeriana/ cunoasterea generala a aeronavei/ planificarea zborului/ zbor/ performante umane/ meteorologie/ naviagatie/ proceduri operationale/ principii de zbor si comunicatii.
Cursul de instruire practica se efectueaza pe avionul de tip Diamond DA 20 cu tren triciclu neretractabil, elice cu pas variabil comandat sau DA 40.
Pregatirea se poate efectua atat ab-initio, cat si pentru initiati, in vederea continuarii pregatirii incepute la o alta facilitate aprobata de Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Durata cursurilor: minimum 8-10 saptamani.
Programa de instruire contine:
45 de ore - instruire in zbor, din care:
» cel putin 25 ore de zbor in dubla comanda
» cel putin 10 ore de zbor in simpla comanda
» cel putin un raid in simpla comanda (navigatie aeriana in zbor) de minimum 270 km si cu aterizari cu oprire completa pe doua aerodromuri in afara celui de baza
» 5 ore de instruire in zbor de navigatie utilizand metode instrumentale
» 4 ore de pregatire de cabina (avion) la sol
180 de ore pregatire teoretica in clasa, din care:
» 32 ore cunoasterea generala a avionului
» 16 ore aerodinamica
» 20 ore meteorologie
» 36 ore de navigatie
» 10 proceduri operationale
» 12 factori si limite umane
» 4 ore de comunicatii aeronautice
» 20 ore de reglementari aeronautice
» 30 ore examinari teoretice
Incepand cu data de 28.01.2009, Regional Air Services a fost imputernicita sa functioneze ca Organizatie de Instruire pentru Zbor - de catre Autoritatea Aeronautica Civila din Romania (AACR), devenind, astfel, prima scoala privata de aviatie care functioneaza la standarde internationale din Romania.
Regional Air School este autorizata ca ATO cu autorizatia RO / ATO - 06.
Pregatirea se face in conformitate cu prevederile Regulamentului EU 1178/2011
Certificatul care valideaza existenta scolii de aviatie Regional Air Services aproba oficial lansarea cursurilor PPL(A), CPL(A) modular, IR(A) modular, ATPL (A) – curs la distanta, Class Rating SEP (Land), Class Rating MEP (Land), FI(A), CRI(SPA) si IRI(A).
Diamond DA-20 Katana, VFR, SEP(L)/SPA
Diamond DA-40 TDI, IFR, G1000, SEP(L)/SPA
Piper PA-34-200T. Seneca II, IFR, MEP(L)/SPA
Diamond DA-42, IFR, G1000, MEP(L)/SPA
» IR (A) permite pilotarea avioanelor multi-engine si single-engine in regim IFR.
» R (A) presupune minimum 50 de ore de pregatire (o parte facute pe simulator).
» Pentru IR (A) trebuie sa detineti PPL(A) sau CPL(A), licenta pentru zbor de noapte - in concordanta cu ICAO - Anexa 1 si cel putin 50 de ore de raid in calitate de pilot-in-command in avion sau elicopter (minimum 10 ore in avion).
» Test de limba engleza
» Replica perfecta a uneia dintre cele mai moderne aeronave bi-motor: DA42 Twin Star
» Simulatorul reproduce fidel aparatele si aerodinamica avionului real, oferind numeroase simulari ale situatiilor speciale
» Cariera de pilot profesionist incepe cu CPL (A).
» Commercial Pilot Licence este calificarea care permite efectuarea de zboruri comerciale.
» Pentru a obtine CPL(A) trebuie sa detii PPL(A) si o experienta de 150 de ore de zbor ca pilot, cunostinte de matematica si fizica.
» Varsta minima pentru CPL(A) este de 18 ani.
» Este necesar un certificat medical Clasa 1.
» ATPL este cea mai inalta licenta pe care o obtine un pilot.
» Aceasta atestare permite calitatea de pilot in command (PIC) sau capitan pe aeronave de transport.
» Pentru ATPL(A) este necesar PPL(A) si Certificatul medical Clasa 1.
» Varsta minima: 21 de ani
» Cursurile se desfasoara pe toata durata anului.
» Pregatirea poate incepe oricand, data fiind stabilita impreuna cu reprezentantii Scolii, in functie de disponibilitatea fiecarui elev.
» Scopul pregatirii MEP este sa pregateasca pilotii pentru a zbura aeronave multi-engine cu piston in conditii normale, anormale si situatii de urgenta.
» Pentru MEP sunt necesare cel putin 70 de ore ca pilot-in-command.
» Pregatirea implica 15 ore de pregatire teoretica si 6 ore de zbor.
» Scopul SEP este pregatirea pentru pilotarea de aeronave single-engine cu piston in conditii normale, anormale si de urgenta
» Pentru SEP este necesara cel putin licenta PPL(A)
» Pregatirea implica 10 ore de instructie teoretica si 4 ore si jumatate de zbor
» asimilarea principiilor instruirii la nivel de curs PPL
» aducerea la zi a pregatirii tehnice la sol si in aer si verificarea calitatii pregatirii
Scopul cursului este sa ii pregateasca detinatorii de licenta de pilot cu cel putin 500 de ore / 300 de ore ca instructori pentru piloti pentru simpla comanda pentru aeronave tip multi-engine sau single-engine.
Scopul cursului este asimilarea unor tehnici de instruire pentru sol si aer - bazate pe metode standard de predare.
» Materiale de pregatire de inalta calitate furnizate de Regional Air Services
» Sali de curs mari cu proiectoare si computere conectate la internet
» Banca de informatii on-line
» Materiale video
» Biblioteca de aviatie
» Programe educationale interactive
Observatie: Recomandam sa detineti un computer personal
Toate materialele necesare studiului sunt de cea mai inalta calitate (carti sau CBT-uri).
Veti regasi traditia si experienta scolii englezesti datorita parteneriatului nostru cu Bristol.
CABRI G2 este fabricat de Helicopters Guimbal at Aix-les-Milles si este echipat cu tehnologie de ultima generatie – fiind capabil sa zboare ziua si noaptea VFR. CABRI G2 este singurul elicopter din clasa sa certificat EASA CS-27 si FAR-27 – certificare care ii permite sa fie utilizat fara restrictii pentru zboruri de antrenament pentru obtinerea licentei de pilot privat si a licentei de pilot profesionist, dar si pentru lucru aerian sau inchiriere.
Datorita constructiei sale si a calitatilor aerodinamice, ecest elicopter exceptional detyine 3 recorduri mondiale pentru clasa lui: cel de altitudine, urcare la 10.000 de picioare si pentru timp de urcare la 20.000 de picioare.
CABRI G2 s-a alaturat flotei REGIONAL AIR SERVICES la sfarsitul lui septembrie 2010 si va asigura formarea profesionala a celor interesati de zbor.
Flying Academy housing: cazare in cadrul institutiei – la standarde potrivite fiecarui nivel de buget, pentru cazare pe termen lung sau pe termen scurt.
Personalul scolii de pilotaj va poate acorda sprijin pentru a gasi orice alta forma de cazare (hotel, pensiune, inchiriere de apartament – singur sau impreuna cu alti elevi, rulota, cort) pentru a mentine costurile la un nivel potrivit.
Phase | Stage | Content | Hrs. | Unit cost [EUR] | Total cost [EUR] | Admin Fees [EUR] |
1 | PPL |
Ground instruction Flight instruction on DA20 airplane Logbook, manuals and welcome pack included Radiotelephony Basic Course |
180.0 45.0 - 30.0 |
|||
PPL skill test | Skill test on DA20 airplane, part of the Licensing process | 1.5 | ||||
ATPL theory | ATPL modular (ground training) course designed for PPL owners | 650.0 | ||||
IR pre-entry |
Pre-requisite flight training program (build-up) before admission to the IR/SEP training program – DA20 airplane Type in class (model) training – DA40 airplane Night rating – DA40 airplane |
45.0 3.5 5.0 |
||||
2 | IR SEP |
Synthetic training program on FNPT II D-SIM-42 TwinStar NG trainer Flight training program on DA40 airplane |
35.0 15.0 |
|||
IR/SEP skill test | Skill test for rating endorsement on DA40 airplane | 1.5 | ||||
3 | 100 Build-up | Build-up flight program for 100 hrs CPL PIC requirement – DA20 airplane | 45.0 | |||
MEP & MEP/IR |
MEP (DA42) ground training program VFR flight training (5 of 6 hrs are also counted for CPL complex aircraft requirement on DA42 airplane Synthetic training program on FNPT II D-SIM-42 TwinStar NG trainer IFR flight training program on DA42 airplane |
40.0 6.0 3.0 2.0 |
||||
4 | CPL |
Flight training program on DA20 airplane Build-up flight program for 200 hrs total flight time, on DA20 airplane |
10.0 20.0 |
|||
CPL/IR MEP skill tests | Conclusive skill tests for obtaining CPL and IR/MEP ratings on DA42 airplane | 2.5 | ||||
Total* | ||||||
*TOTAL GENERAL |
DA 20 (Diamond DA20), dual flight: | DA 20 (Diamond DA20), solo flight: |
DA 40 (Diamond DA40): | DA 42 (Diamond DA42): |
FNPT II D-SIM-42 TwinStar NG: | |
» Copie carte de identitate
» Copie diploma bacalaureat (sau de studii superioare, daca e cazul)
» 4 fotografii ¾ color recente
» Copie certificat medical cel putin clasa II
» Copie carte de identitate
» Copie diploma bacalaureat (sau de studii superioare, daca e cazul)
» 4 fotografii ¾ color recente
» Test admitere matematica si fizica (pentru ATPL)
» Copie licenta de pilot
» Copie certificat general de operator radiotelefonist
» Copie certificat medical
» Copie carnet de zbor
Visezi să devii pilot, dar nu ai încă banii pentru taxele de şcolarizare? Acum poţi accesa un credit special conceput să te ajute: VREAU CREDIT DE STUDII
Sorin Rosca: sorin.rosca[a]regional-air.ro Tel: 0742055091
Ioan Ghitiu: ioan.ghitiu[a]regional-air.ro Tel: +40 375 390 390
Cristina Ilinca: cristina.ilinca[a]regional-air.ro Tel: +40 375 390 390
Cristina Mitchievici: cristina.mitchievici[a]regional-air.ro
Tel: +4 0791 102 030
Tel: +4 0241 733 450, fax: +4 0241 733 450