Cabri G2

Compania Helicopteres Guimbal a fost fondata la sfarsitul anilor 2000 pentru dezvoltarea si certificarea elicopterului Cabri G2, de 2 locuri. Acest lucru a insemat industrializarea pentru productia in serie a modelului. Programul s-a bazat pe testele si demonstratiile lui Bruno Guimbal din anii ‘90.

Pe 15 decembrie 2007 in Le Bourget, dupa 6 ani de continua perfectionare si aproape 300 de ore de testare in zbor, Alain Leroy, director EASA, a eliberat Certificatul Cabri G2.

Astfel a aparut primul elicopter cu piston din istoria Europei.

Siguranta pe primul plan!

Pentru ca siguranta este principala preocupare a pilotului, la momentul proiectarii si testarii elicopterului a fost impus un nivel de siguranta mult peste cel al categoriei din care face parte Cabri. Atat siguranta pasiva cat si cea activa s-au regasit in preocuparile echipei.

Cabri G2 este certificat conform standardelor EASA CS-27 si FAR-27, care vizeaza toate elicopterele sub masa maxima de 3175 kg.

Dupa ani intregi de experienta in ceea ce priveste siguranta si dupa o stransa colaborare cu inginerii EASA si DGAC, garantam ca elicopterele Cabri sunt sigure. In caldura. In frig. Cu vibratii. La altitudine. La fulgere. Dupa trecerea anilor. In interferente radio-magnetice. Si in orice conditie si in orice situatie cu care se va confrunta de-a lungul timpului.

Capacitati superioare de zbor

Gratie rotorului cu 3 pale semi-articulate, construit in conformitate cu noile tehnologii, Cabri ofera o combinatie unica de manevrabilitate si stabilitate.
El are o stabilitate impresionanta atat la rulaj cat si in croaziera, asemenea elicopterelor cu masa de 5 ori mai mare.

In sfarsit, elicopterul perfect pentru a exersa autorotatia!

Rotorul principal al elicopterului Cabri a fost proiectat avand in minte ideea de instruire, pentru a face practica autorotatiei sigura si eficienta.
Astfel, pe langa o gama extinsa de RPM, controlul vitezei rotorului se face foarte usor si in siguranta.

Cel mai bun sistem anticuplu

Carcasa solida si bechia care absoarbe energia, cu o garda la sol de 1,2 m, ofera siguranta totala pentru oamenii din jurul elicopterului in timpul manevrelor facute la nivelul solului si in timpul aterizarii in zone aglomerate.

Reforma anti-accident

Cabri este singurul elicopter cu piston proiectat de la bun inceput cu atentie sporita pentru protectia ocupantilor. Este singurul elicopter care respecta cele mai noi reglementari EASA CS27 si FAR 27, care impun o absorbtie foarte mare de energie la impact.
Mai mult decat atat, pentru a spori siguranta in eventualitatea unui accident, rezervorul de combustibil si circuitul sunt construite cu tehnologii provenite de la elicopterele de lupta si Formula 1: rezervor cu structura duala, cu o grosime care nu permite fisurarea, montaje armate, etc.

Confort

Pasagerii Cabri se bucura de cu cockpit spatios, luxos, de scaune imbricate in piele, de o vizibilitate excelenta si remarcabila ergonomie.

In concluzie, Cabri garanteaza un nivel de siguranta care pana acum a fost rezervat doar elicopterelor militare si catorva elicoptere cu turbine, foarte costisitoare.

Contact:

REGIONAL AIR SERVICES
AEROPORT TUZLA, Constanta, 907295
office[a]regional-air.ro
maintenance[a]regional-air.ro

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Newsletter
  • Links
  • Evenimente
  • Contact
  • Copyright